Известие

Collapse
No announcement yet.

Колеги какво мислите! Ангренажен ремък или ангренажна верига е по добре!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колеги какво мислите! Ангренажен ремък или ангренажна верига е по добре!

    Аз лично съм на мнение че веригата е по здрава от ремъка, но не мога да реша.
    Кой мотор е по добър на 155- цата 1.7 или 1.8 съответно бензинови и двата.

  • #2
    Според мен 1.8...по мощен е!
    А що се отнася до верига и ремък...разликата е в здравината и обслужването...този с ремъка е вентилиран и по пъргав, но по капризен и скъп за подръжка!
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • #3
      Най-добрия е 2,0 с верига,след него е 1,8.На 1,7 ги няма на таблото датчика за налятане на маслото и температурата му. Мотора с ремъци е същия като на 156 от първите години и е доста по-скъп за обслужване и подръжка.
      ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


      Renault Megane II Grand Tour-2004г

      Comment


      • #4


        1.8 е за предпочитане според мен. Иначе между ремък и верига бих избрал верига (здравина и цена за обслужване). Но пък моя мотор е със зъбни колела което е още по-здраво и на практика необслужваемо
        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
        Peugeot 508 RXH 02.2013

        Comment


        • #5
          Но нали знаете че 1.7 е без вариатор което е един голям плюс защото почти всички тракат и оскъпяват обслужването нищо че е наи слабия.за мен това е наи добрия вариант не защото съм с такъв

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщение
            Но нали знаете че 1.7 е без вариатор което е един голям плюс защото почти всички тракат и оскъпяват обслужването нищо че е наи слабия.за мен това е наи добрия вариант не защото съм с такъв
            ами аз да ти кажа на 1.8 и 2.0 с веригата незнам да има тракащ вариатор!!! това е присъщо на 1.6,1.8 и 2.0 16 клапановите мотори с ангренажния ремък!
            Иначе и аз предпочитам веригата и 2.0 мотора, но пък имам 1.8 с верига


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • #7
              при всички случаи веригата е много по добра и са едни от наи здравите мотори.щом е така за вариатора 2.0 остава наи стабилна.жалко че новите са само 16В ако имаше като нашите мотори в нови купета щеше да бъде супер

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщение
                при всички случаи веригата е много по добра и са едни от наи здравите мотори.щом е така за вариатора 2.0 остава наи стабилна.жалко че новите са само 16В ако имаше като нашите мотори в нови купета щеше да бъде супер
                е и такива има - моята е такава - новото купе с 8 клапанов мотор. Само 95-та са правени тия модификации и само с 1.8 и 1.7 моторите мисля 8 клапановите... 2.0 няма такава


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #9
                  Тя и моита е такава средата на 96-та с новото купе и да чукна на дърво за сега съм много доволен голямо куче е мотора.Мисълта ми беше нещо след 2000 година например с купето на 156 ама като наште мотори не ония техните 16в таралежи

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                    ами аз да ти кажа на 1.8 и 2.0 с веригата незнам да има тракащ вариатор!!! това е присъщо на 1.6,1.8 и 2.0 16 клапановите мотори с ангренажния ремък!
                    Иначе и аз предпочитам веригата и 2.0 мотора, но пък имам 1.8 с верига
                    аз пък знам и ще трака завинаги защото е по скъп от новия вариатор и от колата......
                    sigpicAlfa 155 2.0 16v

                    Comment


                    • #11
                      Втора употреба вариатор върви 50-80лв... морги и 155ци на части има бол...Неприятно но понякога се налага
                      Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                      exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                      ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                      ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                      by RUBIG service

                      Comment


                      • #12
                        Още не съм чувал мотор с 8к да трака от вариатор! Докато 16в няма такава която не трака. Иначе дали е 1,8 или 2,0 мисля ,че не е болка за умиране. Определено с веригата си е по-добре........
                        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                        Автогаз сервиз-
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                        Comment


                        • #13
                          най хубавия мотор е най новия и най малко карания пъ ще да е с 50 клапана
                          Volvo S80 2.0 T5 180hp
                          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                          Comment


                          • #14
                            За новия съм по-съгласен, но за малко карания НЕ, щото съм виждал такива мотори за които имам определението ,че собственика е : "Убиец на коли", и като попаднеш на такъв си викаш : - Тя тамън е разработена, Да ама Не ,щото последния и е взел здравето предварително.
                            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                            Автогаз сервиз-
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                            Comment


                            • #15
                              Аз предпочитам с верига,по-евтино е обслужването,минусите са по малкото коне и по-малката пъргавина,но ако е добре поддържан мисля че тези неща могат да се компенсират,аз лично съм много доволен и от 1.7 и от 1.8,следващия за който се глася е 2.0,но зависи по-натам какво хубаво изпадне,дали 16в или 8в.
                              Alfa 155 1.7,1.8 ex
                              Alfa 166 2.4 3 ex
                              155 1.8 MY 95 sport

                              Comment

                              Working...
                              X